El ciclista de muntanya, l’eivissenc EnriqueMorcillo, va veure cancel·lada l’Absa Cape Epic a Sud-àfrica, una de les curses més importants d’ultrafons d’aquesta disciplina, quan ja era allà i just decretar-se l’estat d’alarma a Espanya. Ara, espera poder tornar-hi l’any que ve amb més ganes. Durant una tertúlia al Facebook de Santa Eulària Feim Esport, Morcillo no ha descartat que encara enguany es pugui competir a algunes proves. L’eivissenc espera que hi hagi curses i es pugui concretar un nou calendari.
Sobre la possibilitat de sortir a fer esport al carrer a partir del 2 de maig, Morcillo es mostra preocupat pel fet que pugui haver-hi més restriccions amb el ciclisme que amb altres esports com el running.
El cos, quasi momificat i encara per identificar, va ser localitzat a l'interior d'una caseta abandonada ubicada entre Can Picafort i Son Serra de Marina
La seva principal reivindicació continua sent l'equiparació salarial amb la resta dels treballadors públics del seu sector, i exposen que la mitjana de diferència de sou és de 500 euros