L'eivissenc espera que enguany encara hi hagi curses i es pugui concretar un nou calendari
El ciclista de muntanya, l’eivissenc Enrique Morcillo, va veure cancel·lada l’Absa Cape Epic a Sud-àfrica, una de les curses més importants d’ultrafons d’aquesta disciplina, quan ja era allà i just decretar-se l’estat d’alarma a Espanya. Ara, espera poder tornar-hi l’any que ve amb més ganes. Durant una tertúlia al Facebook de Santa Eulària Feim Esport, Morcillo no ha descartat que encara enguany es pugui competir a algunes proves. L’eivissenc espera que hi hagi curses i es pugui concretar un nou calendari.
Sobre la possibilitat de sortir a fer esport al carrer a partir del 2 de maig, Morcillo es mostra preocupat pel fet que pugui haver-hi més restriccions amb el ciclisme que amb altres esports com el running.
La demanda cada vegada és més gran entre els restaurants i ara també entre particulars per les seves propietats saludables