Troben el cos sense vida d’Angelita Silva De Souza
Així ho determinen les anàlisis fetes amb una mostra d'ADN

El cap de microbiologia de Son Espases, Antonio Oliver, assegura que ara mateix el risc 0 no existeix
/EFE.
31El cap de microbiologia de Son Espases, Antonio Oliver, assegura que ara mateix el risc 0 no existeix i cal extremar les mesures de seguretat i protecció sobretot en grups de població vulnerable. “Ens haurem d’acostumar a viure amb mascareta, ja que la situació que vivim va per llarg”, ha dit a IB3 Ràdio aquest dimarts.
De fet, avui, després de dues setmanes aturats, els treballadors de sectors considerats no essencials tornen a la feina. Per això, el Govern central ha repartit deu milions de mascaretes. D’aquestes, 256.000 s’han destinat a les Balears. Aquí, es distribuiran entre aquest dimarts i dimecres.
En concret, avui tornen a la feina a les Balears, com a mínim, 55.000 persones dels serveis no essencials, la majoria del sector de la construcció i la indústria.
Davant això, els sindicats animen a no acudir al lloc de feina si no es garenteix la salut dels treballadors i els empresaris ja adverteixen que no tenen material de protecció per a tothom.
Així ho determinen les anàlisis fetes amb una mostra d'ADN
30 anys cotitzats, 9 dins el sector, són els requisits