Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

El cap de microbiologia de Son Espases, Antonio Oliver, assegura que ara mateix el risc 0 no existeix
/EFE.
23El cap de microbiologia de Son Espases, Antonio Oliver, assegura que ara mateix el risc 0 no existeix i cal extremar les mesures de seguretat i protecció sobretot en grups de població vulnerable. “Ens haurem d’acostumar a viure amb mascareta, ja que la situació que vivim va per llarg”, ha dit a IB3 Ràdio aquest dimarts.
De fet, avui, després de dues setmanes aturats, els treballadors de sectors considerats no essencials tornen a la feina. Per això, el Govern central ha repartit deu milions de mascaretes. D’aquestes, 256.000 s’han destinat a les Balears. Aquí, es distribuiran entre aquest dimarts i dimecres.
En concret, avui tornen a la feina a les Balears, com a mínim, 55.000 persones dels serveis no essencials, la majoria del sector de la construcció i la indústria.
Davant això, els sindicats animen a no acudir al lloc de feina si no es garenteix la salut dels treballadors i els empresaris ja adverteixen que no tenen material de protecció per a tothom.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella