Presó provisional per al jove que va atropellar Jaume Anglada
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill

Segons l'expresident, la sentència omet els orígens "vinculats a la corrupció" i anima el Consell a defensar l'interès general
L’expresident del Consell de Mallorca, Miquel Ensenyat, ha discrepat avui de la sentència que anul·la el rescat del túnel de Sóller. Ensenyat ha difós un comunicat a les xarxes socials per dir que aquella decisió va ser adoptada amb els informes favorables de la Secretaria General del Consell de Mallorca i del Consell Consultiu. “Revertir la concessió, no només atenia a una demanda històrica, sinó que posava fi a un abús envers els usuaris”, ha dit a Facebook i a Twitter qui ara és portaveu de Més per Mallorca al Parlament.
Segons l’expresident, “l’existència d’una via alternativa gratuïta no pot justificar la manca de l’interès general”, i anima el Consell a “defensar davant els organismes judicials la necessitat i l’interès general de no revertir el rescat”. El parer de l’expresident és que “el túnel de Sóller era el més car per quilòmetre de l’estat”, i que “el tribunal ha omès que tenia un origen inevitablement lligat a la corrupció“.
A l'espera d'analitzar en profunditat la sentència que anul·la el rescat del túnel de Sóller👇🏻 pic.twitter.com/spzGbwMZsr
— Miquel Ensenyat (@ensenyat) February 19, 2021
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill
El cantant ha hagut de ser traslladat a Son Espases en estat greu on roman ingressat a l'UCI
L'incident no ha causat ferits ni tampoc cap vessament a la mar
Una persona ha resultat ferida després de patir una col·lisió