Nova promoció d’habitatge de preu limitat a Palma
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €
L'actual concessionària del servei, VETS, nega que estiguin descuidant els animals
Un grup d’ensinistradors de Menorca denuncia desatencions als cans i als moixos al refugi d’animals de Maó. Els denunciants, que han fet arribar les seves queixes a l’actual concessionària, VETS, la junta de rescat de gossos potencialment perillosos i la Protectora de Maó, parlen de mala atenció veterinària, de manca de neteja i de mala gestió.
La concessionària nega, però, que s’estiguin descuidant els animals i diu que els atenen correctament, encara que s’hagi reduït el pressupost. Les dues protectores d’animals de Menorca, les de Maó i Ciutadella, també desacrediten la denúncia i el Consell de Menorca assegura no haver rebut, de moment, cap queixa formal.
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €
L’home havia sortit a caminar aquest diumenge després de dinar i no va tornar al seu domicili
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Una fira amb més dies, més activitats i el doble de pressupost