L'accident, que ha causat ferides lleus al treballador, ha obligat a tallar el trànsit durant mitja hora a l'Avinguda d'Espanya
Un treballador d’una empresa de pintures ha quedat penjat d’una bastida d’un edifici de l’avinguda d’Espanya de Vila durant cinc minuts, a l’altura del sisè pis. L’home, que només ha patit ferides lleus, ha pogut accedir a l’edifici a través de la terrassa del cinquè.
L’accident ha fet tallar un tram de l’avinguda, una de les principals vies d’entrada de la ciutat, durant prop de mitja hora. També s’ha tallat al trànsit de vianants el tram de carrer afectat.
Al lloc dels fets, hi han acudit els bombers, la Policia Local i Nacional, i també Inspecció de Treball, que ara n’investiga els fets.
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
Ha finat aquest divendres als 73 anys després de patir una llarga malaltia