Nou radar a Ciutadella per evitar excessos de velocitat al nucli urbà
Les sancions seran, com a mínim, de 200 euros
Consideren que el projecte és innecessari i no beneficiarà les empreses locals
Les entitats escologistes GOB, Gadma i Amics de la Terra inicien una campanya de mobilitzacions contra l’ampliació del polígon industrial de Binissalem. Per diferents punts del poble han començat a penjar pancartes contra el projecte. Denuncien que l’ampliació consumirà una extensió de 13 hectàrees, equivalent a una quarta part de la superfície del poble, i que no està pensada per a les empreses locals. Bernat Fiol, portaveu de GADMA, argumenta que es tracta d’una ampliació totalment “innecessària” i que, tanmateix, no atraurà les empreses del municipi, que no podran ni voldran pagar els preus de les parcel·les.
L’ampliació estava aturada des de feia 20 anys, i el novembre passat es va reactivar. L’equip de govern binissalemer va al·legar que no es pot aturar perquè hauria d’indemnitzar els promotors. El GOB, però, ho desmenteix. Margalida Ramis, presidenta de l’entitat, diu que el pla parcial de la segona fase del polígon “s’hauria d’haver desenvolupat l’any 2008”: “Tenien 6 mesos per presentar aquest pla parcial i som al 2023”. Segons Ramis, aquesta dilatació en el temps fa que ara per ara “el tema de les indemnitzacions quedi totalment fora de lloc”.
Per conscienciar els veïnats, les entitats ecologistes duran a terme pròximament una campanya informativa casa per casa, i també anuncien manifestacions.
Les sancions seran, com a mínim, de 200 euros
En unes imatges a les quals ha tengut accés IB3 Notícies es veu el moment i la tensió que s'hi ha viscut
Dia assolellat, molta afició i emoció a la pista per celebrar una diada especial
La majoria dels clients són treballadors del sector de la construcció, tot i que ja comencen a arribar els primers turistes