Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
La seva obertura permetrà repartir les feines de seguiment dels pacients aïllats entre la UVAC de Es Mercadal i la de Llevant
Ja ha entrat en funcionament el segon hotel covid de Menorca. S’ha obert aquest diumenge i ja hi ha cinc persones allotjades. Quatre amb covid i un contacte estret. Tot i que en aquests moments l’ocupació del primer, ubicat a Es Mercadal, és baixa, la seva obertura permet repartir les feines de control i seguiment dels pacients aïllats a aquests establiments. Es tracta de l’hotel Playa Azul, situat a Cala en Porter, Alaior. Consta de 126 habitacions, tindrà vigilància 24 hores.
L’obertura d’aquest segon hotel covid es va decidir en el moment en què Sa Miranda, el primer establiment de l’illa que es va destinar a aquest ús, va arribar quasi al límit de la seva capacitat, però que a hores d’ara té una ocupació baixa. Només hi ha 22 persones allotjades. Però, tot i això, la seva posada en funcionament permetrà equilibrar la feina de les UVAC. Es mantindrà obert, de moment, fins a finals de setembre i tindrà un cost per a l’Àrea de Salut -inclosa la vigilància- de 154.300 euros. El contracte inclou els serveis de recepció, neteja i menjar en règim de pensió completa.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Abans de l'estiu faran les pràctiques a municipis com Sóller, Capdepera i Santa Margalida
Centenars de persones s'han llençat al carrer per celebrar les rues
Això haurà de servir als jutges per aclarir si hi va haver negligència mèdica, tal com denuncia la mare