Ampli dispositiu policial a l’hospital de Son Espases de Palma per una falsa alarma
S'havia donat avís per la presència d'un home que suposadament portava una arma però finalment la Policia Nacional ho ha descartat

El juliol i l'agost ampliarà el seu horari, entre les nou del matí i les vuit del vespre, gràcies a la incorporació d'un segon vigilant
Com cada primer de juny, Cala Mitjana torna a tenir servei d’informació. L’objectiu és evitar les complicacions de mobilitat al voltant dels accessos a la platja. L’aparcament habilitat a la zona té capacitat per a 280 vehicles. Durant el juny triga a omplir-se a partir de les deu unes dues hores o dues hores i i mitja, però als mesos forts de l’estiu, el juliol i l’agost, ho fa amb poc més d’una hora.
Tot i que l’aparcament resta obert durant tot l’estiu i s’hi pot accedir, de fet, a qualsevol hora del dia, l’empresa que en fa la vigilància, JAP BALEAR, en controla des d’aquest primer de juny l’accés dels vehicles en horari matinal, entre les deu del matí i les dues del capvespre. Un horari que s’amplia el juliol i l’agost de nou del matí a vuit del capvespre, gràcies a la incorporació d’un segon vigilant.
La Fundació de Persones amb Discapacitat de Menorca es fa càrrec, des del passat 20 de maig, de controlar aquests altres accessos, els que condueixen a les platges verges de la costa sud de Ciutadella, a més del de Binimel·là. Al pàrquing de la platja d’El Pilar començaran el primer de juliol fins al 30 de setembre. També des d’avui, i final de setembre, es posa en funcionament el servei de bus a Macarella i al far de Favàritx.
S'havia donat avís per la presència d'un home que suposadament portava una arma però finalment la Policia Nacional ho ha descartat
El 'hòlding' empresarial del tenista multiplica gairebé per cinc els guanys el 2023
Un home, que ha patit cremades greus i està en estat crític a l'UCI de Can Misses, serà traslladat a Madrid
La trentena de veïns desallotjats ja han pogut tornar a ca seva