El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
En el cas dels conductors de cotxes i camions, la temperatura es pren amb pistoles làser
Aquest dimarts ha entrat en servei a l’estació marítima de Ciutadella la primera càmera termogràfica que, als ports de les Illes, mesurarà la temperatura dels passatgers. Es tracta d’una càmera tèrmica enllaçada a un punt de referència que roman sempre a 35 graus.
La càmera pren la temperatura del rostre dels passatgers i activa una alarma si detecta una temperatura corporal superior a 37 graus i mig. El sistema s’ha instal·lat al dic de Son Blanc, ja que és el port de titularitat autonòmica que registra més passatgers. En el cas dels conductors de cotxes i camions, la temperatura es pren amb pistoles làser.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Tracten temes com la salut mental, la inclusió laboral, les separacions conflictives, els joves que migren sols o el procés d'anar a una residència de gent gran
L’Audiència de Palma reprèn el judici amb jurat per la mort de la criatura el 2023; demanen presó permanent revisable per a la mare i l’oncle