Localitzada la menor de 17 anys desapareguda a Palmanova
L'alerta per desaparició ha estat desactivada

L'Eleanor Roosevelt és el primer vaixell que fa Illes-Península utilitzant el sistema OPS. Es va endollar a la xarxa elèctrica en arribar i ha romàs amb els motors apagats fins que ha salpat
El ferri ràpid Eleanor Roosevelt s’ha convertit en el primer vaixell que fa una connexió Illes-Península utilitzant el sistema Onshore Power Supply (OPS), que consisteix a connectar les embarcacions a la xarxa elèctrica terrestre mentre són al port. Anit passada, en arribar a Palma la nau es va endollar a la xarxa elèctrica i ha romàs amb els motors apagats fins que ha salpat avui al matí cap a Eivissa i Dénia.
El sistema té una potència instal·lada de 1.600 kilowatts per als ferris que utilitzen mitjana tensió i de 800 kilowatts per als de baixa tensió. Ha suposat una inversió d’1,5 milions per part de l’Autoritat Portuària i l’adaptació dels vaixells per part de la companyia Baleària.
L’Autoritat Portuària ha començat la construcció d’una infraestructura similar al port d’Alcúdia i preveu que el sistema es posi en marxa també als ports Eivissa i de Maó. En una segona fase, arribaria a la Savina, a Formentera.
La connexió per a creuers trigarà més a arribar, ja que aquests grans vaixells necessiten una potència instal·lada deu vegades superior a la dels ferris, i actualment la xarxa elèctrica del port no la pot proporcionar.
L'alerta per desaparició ha estat desactivada
La zona roman amb bandera groga mentre cerquen l'animaló
Continua la incògnita, mentre s'especula quina espècie pot haver causat el que no sembla una mossegada
Després d'un mes, l'home de 54 anys ha estat traslladat a planta