Presó comunicada i sense fiança per al detengut per l’agressió sexual a una dona ingressada a Can Misses
La víctima ha estat traslladada a una habitació individual per ser atesa, acompanyada de la seva família
Amb les noves mesures per combatre l'augment de contagis es limita la mobilitat dels majors, que són dels col·lectius més vulnerables.
La gent gran de les residències de les Balears inicia, a partir d’aquest dimarts, un nou confinament que els deixarà almanco durant un mes sense poder sortir dels centres. Amb les noves mesures per combatre l’augment de contagis es limita la mobilitat dels majors, que són dels col·lectius més vulnerables.
Els residents de la Llar d’Ancians de Palma han aprofitat el matí per fer les darreres sortides. Les noves restriccions són, des d’avui migdia, d’obligat compliment. A partir d’ara no poden sortir dels centres, tant si són públics com si són privats. Només podran rebre la visita d’una persona, i durant una hora com a màxim al dia, extremant-ne la precaució. Només es farà una excepció amb els residents que es trobin en situació terminal. Cada visita s’haurà d’acordar prèviament amb el centre i s’hi ha de garantir un esglaonament durant el dia.
La nova situació no ha agafat per sorpresa ni a usuaris i ni a familiars, que han estat informats de l’entrada en funcionament de les limitacions. D’altra banda s’ha posat en marxa un servei perquè puguin cobrir les seves necessitats sense haver-se de moure de les instal·lacions. No es descarten per a més endavant les sortides terapèutiques. Les mesures tindran una durada inicial d’un mes.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La víctima ha estat traslladada a una habitació individual per ser atesa, acompanyada de la seva família
La dona ha declarat al judici que l’acusat la va telefonar mentre agredia mortalment la seva mare
La Policia Local de Felanitx ha retirat el cartell de l’artista, denunciat pels veïnats i pel col·lectiu cultural Es Quatre Cantons