Nou radar a Ciutadella per evitar excessos de velocitat al nucli urbà
Les sancions seran, com a mínim, de 200 euros
La majoria demanen regularitzar seva la situació a través de l'arrelament sociolaboral
Durant els primers deu dies de l’entrada en vigor del reglament d’estrangeria, el passat 20 de maig, ja s’han registrat 660 sol·licituds per obtenir un permís temporal de residència a les Illes Balears.
La reforma amplia de tres a cinc les figures d’arrelament per accedir als permisos. A més de l’arrelament familiar, formatiu i social, ara es creen el de la segona oportunitat i el sociolaboral. Per accedir a aquest darrer, fa falta demostrar dos anys de residència a les Illes i un o diferents contractes de feina que sumin un mínim de 20 hores setmanals. Des de la Delegació del Govern creuen que aquesta serà la via més emprada, donada la manca de persones treballadores.
El reglament també preveu un arrelament de segona oportunitat per a persones a les quals se’ls ha denegat l’autorització en una primera ocasió, i determina quines formacions són vàlides per obtenir l’estada. Les autoritzacions i les renovacions dels permisos són d’un any, excepte per l’arrelament familiar, que és de cinc.
Davant la quantitat de sol·licituds previstes, el servei s’ha reforçat amb 14 persones i 12 s’hi incorporaran a final d’estiu.
Les sancions seran, com a mínim, de 200 euros
En unes imatges a les quals ha tengut accés IB3 Notícies es veu el moment i la tensió que s'hi ha viscut
Dia assolellat, molta afició i emoció a la pista per celebrar una diada especial
La majoria dels clients són treballadors del sector de la construcció, tot i que ja comencen a arribar els primers turistes