Investiguen l’aparició de tres cadàvers surant en aigües de les Balears
Un dels cossos ha estat localitzat a la platja de ses Estaques, a Santa Eulària des Riu

Pretén donar resposta a la difícil situació del mercat de lloguer i més seguretat als llogaters
Donar resposta a la difícil situació del mercat de lloguer i més seguretat als llogaters. La fiança màxima es limita a dues mensualitats i la pròrroga obligatòria dels lloguers passa dels tres als cinc anys.
L’arrendador passa a fer-se càrrec de les despeses de gestió immobiliària i formalització del contracte, en cas de ser una persona jurídica. A més, s’elimina l’obligació de repercutir l’Impost de Béns Immobles o IBI si s’és arrendatari d’un lloguer social. Els ajuntaments amb superàvit podran establir una bonificació de fins al 95 per cent en la quota per habitatges en lloguer amb preu limitat. El ministre ha assenyalat que el 42 per cent de les llars espanyoles destinen més del 40 per cent dels ingressos a lloguer i despeses associades.
Quant als lloguers turístics se’ls treu de la Llei d’Arrendaments urbans i seran legislats com a activitat turística. Les comunitats de veïnats podran adoptar acords per una majoria de tres cinquenes parts per limitar-ne l’activitat al seu edifici. Quant als desnonaments, hi haurà més protecció en els habitatges vulnerables i s’establiran uns tràmits i terminis per oferir més seguretat jurídica, tant a llogaters com a propietaris. El ministre de Foment ha recordat avui que, en el tercer trimestre d’enguany, el 65 per cent dels desnonaments han estat per impagament de lloguers
Un dels cossos ha estat localitzat a la platja de ses Estaques, a Santa Eulària des Riu
Els agents de la Policia Nacional de Maó han escorcollat un domicili al carrer de Vasallo
Missatges de WhatsApp, fotos familiars i testimonis han servit perquè l'Audiència capgiri el testament