Mor un ciclista a la carretera de Santa Maria
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
Fa tres anys que Palma celebra aquest festival, que sorgí a Barcelona i se celebra també a València i a Madrid. L'any que ve, Bilbao també organitzarà el Dia Minimúsica
“El Dia Minimúsica” ha esgotat les entrades, 1.200 se n’han venut. La tercera edició d’aquest festival que apropa la música actual i més moderna a les famílies ha estat un èxit. Al Museu Es Baluard de Palma s’han organitzat, a més de concerts, tallers i activitats creatives per a totes les edats.
Diferents espais segons l’edat dels nins. També pels nadons que han gaudit a les sales plenes de jocs i amb elements per tocar, descobrir i jugar. Una iniciativa que els pares aplaudeixen perquè poden fer els seus fills.
Segons l’edat, les activitats varien, i els que ja són grans experimenten amb la pintura, la cuina, el reciclatge i la tecnologia.
Hi ha racons per a tots, però els concerts són els que més públic congreguen. De fet, aquest festival pretén apropar la música a les diferents generacions que hi participen.
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €