Detenen un pilot de dron per fer volar l’aparell damunt un acte amb la reina Sofia
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
La peça, dirigidida per Julio Manrique, ha estat una de les obres més exitoses de la cartellera teatral a Barcelona
Els Estats Units han envaït l’Iraq des del 2003. D’allà en tornen, ferits, l’any 2009, una parella; Clara Segura, que interpreta una prestigiosa fotoperiodista, i un destacat reporter, David Selvas. Ella torna amb lesions a les cames; ell, amb trastorns psicològics.
Quan tornen al seu pis de Brooklin comencen a veure les imatges que han enregistrat allà i reflexionen si la feina que han fet ha servit per alguna cosa.
La peça, dirigidida per Julio Manrique, ha estat una de les obres més exitoses de la cartellera teatral a Barcelona la temporada passada. Es basa en el text de l’anglès Donald Margulies i és, segons els crítics, una peça imprescindible per als periodistes, ja que analitza els conflictes bèl·lics, les relacions humanes i la professió periodística.
Una joia que s’ha pogut veure amb gran èxit també a Manacor on s’han exhaurit totes les entrades.
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
La comunitat educativa lamenta la pèrdua sobtada d’un referent en la formació artística a les Balears
A l'octubre es va posar en funcionament aquest projecte de l'IMAS i anomenat SAI-DIC, pioner a Espanya