Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

Els illencs trien sobretot circuits culturals
La nova campanya de l’Imserso ha arrencat a les Illes sense cap incidència. La novetat, enguany, és el pagament d’una senyal, per garantir la plaça fins a 5 dies després d’haver fet la reserva.
Aquesta serà una bona campanya, segons preveu el sector. Els primers viatges de l’Imserso començaran a mitjan mes d’octubre. Es calcula que entre 25.000 i 30.000 illencs hi participaran.
Per contra, ens visitaran unes 90.000 persones. Mentre que les Balears són una destinació clau per als peninsulars, els illencs trien sobretot circuits culturals. A tot l’estat s’oferiran prop d’un milió de places i es preveuen 8 milions de pernoctacions.
Aquesta temporada hi participen uns 400 establiments, entre hotels i balnearis, que genereran 95.000 llocs de feina.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren
Una dona ha mort i altres tres persones més, entre les quals dos policies, han hagut de ser atesos pel 061
La capitana del catamarà, de 53 anys, es troba en observació i presumiblement rebrà l'alta avui