Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

El Consell d'Eivissa encarrega la cartografia dels fons marins i la freqüencia de fondejos al litoral
A pocs metres de la bocana de Sant Antoni, aquest divendres hi havia un vaixell de grans dimensions retirant l’àncora… Una àncora que ascendia carregada de posidònia oceànica.
Una unió d’empreses temporal entre Estudio Imat (Eivissa) i Tecnoambiente (Barcelona) treballa en la cartografia i el futur pla d’ordenació dels fondejos. Servirà per aplicar el futur decret balear de protecció de la posidònia.
Estimen en l’actualitat, en ple mes de maig, hi ha entre 200 i 300 vaixells fondejats fora de port. A temporada alta, la xifra se situa en les 500 embarcacions.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren
La dona, de 27 anys, hauria perdut una falange del dit gros i es troba ingressada al Mateu Orfila