Els Estudiants del Grau de Belles Arts d’ADEMA i de la Universitat de les Illes Balears, en col·laboració amb la Fundació Barceló, han inaugurat una exposició amb motiu de la Nit de l’Art titulada ‘Entre blau i groc, verd’. Està conformada per 22 peces elaborades per a 18 alumnes amb l’objectiu de promocionar els artistes joves que encara estan en procés de formació. Podreu visitar la mostra fins al 6 d’octubre a la seu de la Fundació Barceló, situada al Born de Palma.
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa