Presó provisional per al jove que va atropellar Jaume Anglada
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill

El cineasta català ha aconseguit el guardó per segona vegada al Zinemaldia després d'obtenir-lo a 2011 amb "Los Pasos dobles"
La ficció hiperrealista “Entre dos aguas” d’Isaki Lacuesta és la guanyadora de la Concha d’Or al Festival de Sant Sebastià. El cineasta català ha aconseguit el guardó per segona vegada al Zinemaldia després d’obtenir-lo a 2011 amb “Los Pasos dobles”. La cinta guanyadora recupera els personatges que ja protagonitzaren “La leyenda del tiempo” de 2006 en la qual s’explicava la història del pas a l’adolescència de dos germans. La concha de Plata a la millor direcció fou per Benjamín Naishat i el film argentí “Rojo”. El espacial del jurat va ser per “Alpha, the Right to Kill” del filipí Brillante Mendoza.
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill
El cantant ha hagut de ser traslladat a Son Espases en estat greu on roman ingressat a l'UCI
Una persona ha resultat ferida després de patir una col·lisió
El GOB celebra la contundència de la Guàrdia Civil i que es posi el focus de les restriccions d'aigua en els grans consumidors