Mor un ciclista a la carretera de Santa Maria
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
Per millorar-ne la qualitat de vida, l'executiu posarà en marxa un programa d'intervenció preventiva
18 habitacions i 44 llits al dia. És de mitjana la feina que fan les cambreres de pisos a les Illes. Una tasca que qualifiquen d’estressant, poc valorada, insuficientment recompensada i físicament dura. De fet entre el 55 i 70 per cent pateix mal a la regió lumbar, als canells, a les mans i a les cervicals de manera sovint. La meitat pren analgèsics. Una de cada quatre va estar de baixa almanco una vegada l’any passat.
Amb l’objectiu de millorar la seva qualitat de vida, el Govern posa en marxa un programa d’intervenció preventiva finançat per l’impost de turisme sostenible. Durarà 8 setmanes i hi participaran infermers, psicòlegs i fisioterapeutes.
En aquests moments, només se’ls reconeix com a malaltia professional les queixes principals de mal a les extremitats superiors, però no altres com la lumbàlgia. El compromís del Govern és, amb aquest estudi com a eina, ampliar-ne el catàleg.
Amb tot això, el Govern veu just que aquest col·lectiu, que en aquests moments està format per uns 30 mil professionals, es pugui prejubilar sense perdre’n part del sou.
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat