Almanco quatre detinguts en una operació de la Guàrdia Civil a Palma relacionada amb robatoris a la Part Forana
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Els guardons s'atorguen a joves autors de les Balears d'entre 16 i 35 anys
La sala petita del Teatre Principal de Palma ha acollit aquest diumenge el lliurament de premis Art Jove 2019 durant l’acte de clausura del programa cultural que organitza cada any l’Institut Balear de la Joventut.
En Disseny de producte, en la modalitat de guardó jove, es premiarà a Miquel Àngel Seguí, Vicenç Gomila, Aina Manrique, Núria Manzano i Paloma Ojeda. En Disseny de producte, en la modalitat de tema lliure, a Antoni Oliver, Gabriel Oliver, Daniel Moreno i Claudia Martínez.
En la modalitat de Còmic es guardonarà a José Antonio Menes, José Ángel Gómez, Jaume Font, Jaume Vadell i Tomeu Riera. En Arts Visuals, per part seva, a Maia València, Ricardo Díaz, Sergio Monje i Luis *idaña.
En Dramatúrgia a Catalina Inés Florit, Miquel Mas i Marina Salas i, així mateix, en Joves intèrprets en la modalitat de grups de cambra, al duet Alisis Saxophone, Pai Duo i Mas Porcel.
Pel que respecta al Certamen de disseny de moda, modalitat joves dissenyadors, es guardonarà a Esperança Martínez, Maria Magdalena Mesquida, Aina Losagne i Guillem Rodríguez. En el certamen de disseny de moda, modalitat càsting jove, a Helena Pons, Marcela Miró, Martina Fuentes, Laura Martínez, Pere Antoni, Sara Bauzà, Florence Campbell i Neus Llompart.
Finalment, en Dansa contemporània, modalitat sols de dansa, es premiarà a Verónica Luque, Alicia Rechac, Maria de la Mar Pérez i Úrsula Urgelés. En Dansa contemporània, modalitat joves coreògraf, a Mireia Sans.
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Palma tendrà zona escolar única i s’implantarà aquest model en altres municipis quan sigui viable
Les sancions seran, com a mínim, de 200 euros
En unes imatges a les quals ha tengut accés IB3 Notícies es veu el moment i la tensió que s'hi ha viscut