Presó comunicada i sense fiança per al detengut per l’agressió sexual a una dona ingressada a Can Misses
La víctima ha estat traslladada a una habitació individual per ser atesa, acompanyada de la seva família
Experts demanen més conscienciació en prevenció de ciberterrorisme
Intec és una empresa pionera a les Balears en ciberseguretat que col·labora amb les forces de seguretat de l’Estat per actuar contra el ciberterrorisme. Diuen que tot i que se fa bona feina al CNI i als cossos de seguretat de l’Estat és molt complicat controlar l’activitat delictiva dels jihadistes.
A Intec demanen més conscienciació a Espanya sobre la prevenció d’atacs ciberterroristes, que poden ser de molts tipus, des de fer explotar una central nuclear, fins controlar la torre de control d’un aeroport. Les que sí que inverteixen en aquest sentit, diuen, són les màfies.
Precisament per parlar de prevenció, el rei Felipe VI ha rebut en el Palau de la Sarsuela una representació de l’Institut nacional de ciberseguretat d’Espanya.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La víctima ha estat traslladada a una habitació individual per ser atesa, acompanyada de la seva família
La investigació, dirigida per Marta Díaz-Zorita i Auxiliadora Moreno, de la Universitat de Granada, reuneix especialistes internacionals de diferents disciplines