Descarta una ampliació de les zones urbanístiques de Palma
Fes clic al play per a veure l'entrevista íntegra al batle de Palma. /IB3 Notícies
28Fes clic al play per a veure l’entrevista íntegra al batle de Palma.
El batle de Palma, Antoni Noguera, descarta una ampliació de les zones urbanístiques de Palma i proposa desenvolupar alguns barris i urbanitzacions com Son Busquets o Nou Llevant. Així s’inclourà en la revisió del pla general que prepara l’Ajuntament.
Noguera espera enllestir aviat la normativa que regularà les terrasses de Palma. Vol fer-ho amb els consens dels restauradors, però adverteix que cap activitat econòmica no està per sobre dels ciutadans.
Per a la pròxima legislatura, Noguera vol dur a terme el tràmvia elèctric per llevar protagonisme al cotxe. I afirma que es presentarà a la reelecció.
En clau de partit, defensa que la coalició de MÉS és forta i aposta pel diputat Josep Ferrà com a nou coordinador general.
La revisió del pla general de Palma descarta un creixement urbanístic
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan