Tres persones ferides en un accident de trànsit a Valldemossa
Uns testimonis asseguren que un dels implicats circulava temeràriament
Després de presentar la dimissió com a vicepresident i conseller de Turisme, es va prendre temps per reflexionar sobre el seu futur polític
Biel Barceló ja ha pres la decisió: continuarà com a diputat al Parlament de les Illes Balears. Després de presentar la dimissió com a vicepresident i conseller de Turisme, es va prendre temps per reflexionar sobre el seu futur polític. Finalment, i en declaracions a IB3 Notícies, confirma que no renunciarà a la seva acta de diputat.
Diu que ho fa pel compromís adquirit amb els ciutadans, i amb l’objectiu que els acords pel canvi es puguin materialitzar. Després d’un període de reflexió, no oblida l’episodi pel qual va dimitir, però no creu que els passi factura a les pròximes eleccions.
Barceló assegura que no hi ha ningú imprescindible. No serà l’únic diputat que no repetirà la pròxima legislatura. Altres com David Abril no continuaran. Barceló creu que hi ha perfils de pes per poder liderar la coalició amb vista als propers comicis.
L’exconseller desmenteix que hi hagi discrepàncies en el si de la coalició. Sobre la seva successora, Bel Busquets, ha afirmat que hi ha entrat en bon peu i que demostra que està preparada per al càrrec.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Uns testimonis asseguren que un dels implicats circulava temeràriament
L'accident ha mobilitzat un ampli dispositiu d'emergències, en el qual han participat els Bombers de Mallorca, que han fet un rescat d'urgència en una zona de difícil accés
Armengol assegura que l'informe de l'UCO corrobora el que ella sempre ha declarat en les comissions d'investigació i davant els tribunals