El grup popular de cantaires de Maó Va Gros celebra enguany 15 anys
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer

El nou director de l'Oficina Anticorrupció concedeix la primera entrevista a IB3 Notícies després de prendre possessió del seu càrrec
Al vídeo, l'entrevista íntegra d'IB3 Notícies al nou director de l'Oficina Anticorrupció, Jaime Far
62Tot i no conèixer en detall, diu, el cas Contractes, Jaime Far veu fraccionament artificiós en els contractes de MÉS. Jaime Far, director de l’Oficina Anticorrupció de les Illes Balears, ha concedit avui la primera entrevista a IB3 Notícies després de prendre possessió del càrrec aquesta setmana. Far ha parlat de les relacions que establirà amb la Fiscalia, del cas Contractes, del funcionament de l’Oficina i del seu equip.
Far vol que els millors funcionaris de les Illes hi facin feina i ha explicat que es posarà el focus en la contractació i els ajuts públics. El director creu que la creació de l’Oficina Anticorrupció arriba tard però confia que només la seva existència servirà per dissuadir les pràctiques corruptes. Assegura que la corrupció és una condició humana però que ell mai caurà en la temptació.
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç
La menor, d'11 anys i nacionalitat francesa, va patir una parada cardiorespiratòria
La del Budoka, cinc vegades campiona d'Espanya, participa en l'Europeu juvenil en pocs dies