Mor un ciclista a la carretera de Santa Maria
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
L’home, de 45 anys, menava fora carnet, assegurança ni ITV en vigor
Imatge d'arxiu.
273Un home de 45 anys i nacionalitat equatoriana ha estat interceptat per la Policia Local de Palma mentre conduïa tot i tenir el carnet retirat per sentència judicial dictada feia menys d’una setmana. Els fets varen tenir lloc el matí del 2 de juliol al carrer de Benet Pons i Fàbregues.
Els agents de la Unitat Motoritzada (UMOT) varen aturar el vehicle perquè no duia l’adhesiu de la ITV en vigor. En demanar-li la documentació, el conductor va dir que li havien robat el document d’identitat. Tot i així, els policies el varen poder identificar i li varen demanar el permís de conduir.
L’home va reconèixer que li havien retirat el carnet per un any per ordre judicial el passat 27 de juny. A més, el cotxe no tenia assegurança obligatòria ni la ITV passada, per la qual cosa va ser immobilitzat i traslladat al dipòsit municipal.
El conductor ha estat investigat per un delicte contra la seguretat viària i haurà de comparèixer a un judici ràpid. També s’han tramitat diverses denúncies administratives per les altres infraccions detectades.
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat