Palma presenta la programació de les festes de Sant Sebastià: consulta aquí els actes més destacats
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
La sortida dels diputats d'ERC ha tingut lloc després d'un dur enfrontament dialèctic amb Rajoy
Els diputats d’Esquerra Republicana de Catalunya (ERC), el PdCAT i En Comú Podem han abandonat el Congrés dels Diputats aquest dimecres en protesta per l’operació policial contra l’organització del referèndum. Els grups han abandonat l’hemicicle entre crits de diversos diputats i crides a l’ordre de la presidenta de la cambra.
Durant la sessió de control al Govern, els tres partits catalans han criticat Mariano Rajoy per l’acció policial en curs i per la intervenció dels comptes de la Generalitat. El PdCat es planteja la seva continuïtat al Congrés. La sortida dels diputats d’ERC ha tingut lloc després d’un dur enfrontament dialèctic amb Rajoy.
El president del govern central ha assegurat que “no permetrem l’atropellament de la legalitat, la llei es compleix”.
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
Aquest dijous s'ha presentat l'acte i s'ha fet un assaig general
L'assistència de gent ha estat tan multitudinària que algunes persones han hagut de quedar a fora