La CUP demana a les formacions independentistes vetar el pacte entre PSOE i Unides Podem
Reunió entre la socialista Adriana Lastra i el republicà Gabriel Rufián al Congrés. No hi ha acord entre aquests partits, els republicans mantenen el no a la investidura i demanen al PSOE que abandoni la via de la repressió. Això un dia en què la CUP demana a les formacions independentistes de Catalunya, València, Galícia i el País Basc vetar el pacte entre PSOE i Unides Podem.
El Partit Popular i Ciutadans insisteixen en la conformació d’un pacte central allunyat de fórmules que qualifiquen de letals. Sobre la qüestió també s’ha pronunciat l’expresident Felipe González, que afirma sentir-se orfe de representivitat
L’expresident d’Extremadura, Juan Carlos Rodríguez Ibarra, reafirma que abandonarà el PSOE si els socialistes formen Govern amb Unides Podem i els independentistes.
Els primers detalls del govern de coalició: tres vicepresidències, una per a Iglesias
A més de la zona del Llevant, també els cerquen al Raiguer amb mitjans terrestres
Els agents han hagut de disparar trets quan fugien en botar-se un control