Avui, als hospitals balears hi ha 44 persones amb covid a planta i cinc a l'UCI
Eris, la nova subvariant de la covid, és ja la més freqüent a les Balears. És també la responsable del repunt de contagis registrat a les Illes aquestes darreres setmanes. Avui, als hospitals balears hi ha 44 persones amb covid a planta i 5 a l’UCI. El Servei de Microbiologia de Son Espases explica que és lògic que en aquest primer estiu sense restriccions s’hagi registrat un petit brot dels contagis. Pel que fa a la subvariant Eris, expliquen que a pesar que és més contagiosa no provoca casos greus.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Un obrer, de 58 anys, ha mort després de patir una parada cardiorespiratòria, segons apunten les primeres informacions
Des de fa uns dies se'n poden veure en gran quantitat en el seu viatge migratori cap al nord d'Europa