Les obres del segon cinturó de Palma al Coll d’en Rabassa començaran a finals d’any
És una de les vies més congestionades d'Espanya, amb un volum de 188.000 vehicles al dia
L'obra romàntica de Giuseppe Verdi protagonitza enguany la 48a temporada al Principal de Maó
El programa ‘Òpera al carrer’ va permetre ahir a la nit per sisè any consecutiu seguir, de manera gratuïta, la retransmissió en directe des del Teatre Principal de Maó de l’òpera ‘Ernani‘, de Giuseppe Verdi, que protagonitza enguany la 48ena temporada de la Fundació Menorquina de l’Òpera i Amics de l’Òpera de Maó.
En els papers principals de l’obra hi ha primers noms de l’escena lírica nacional i internacional, com Josep Bros, Simone Piazzola, Simón Orfila i Anna Pirozzi. Aquesta versió d‘‘Ernani‘, dirigida en la part musical per Mateo Beltrami, compta amb la participació de l’Orquestra Simfònica de les Illes Balears i el Cor Amics de s’Òpera de Maó. Els artistes tornen aquest diumenge a l’escenari per tornar a representar la segona de les dues funcions programades de l’òpera de Verdi al Teatre Principal de Maó.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
És una de les vies més congestionades d'Espanya, amb un volum de 188.000 vehicles al dia
Les pluges que han afectat aquesta matinada les Balears han deixat valors acumulats importants de precipitació
L'Associació per a la Protecció dels Animals Assilvestrats de Menorca ha lliurat la sol·licitud del projecte al Consell, el Govern balear i ajuntaments