Descarrila un tren a Marratxí sense ferits
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren

Els treballadors denuncien que encara no han cobrat la indemnització pels acomiadaments ni la nòmina del mes de novembre
Els treballadors de l’empresa d’estampació de camisetes, on es va originar l’incendi del polígon de Marratxí el passat 18 de novembre, denuncien que encara no han cobrat la indemnització pels acomiadaments ni la nòmina del mes de novembre.
Els responsables de Samarretes Mallorca i Bangla Import, que varen finalitzar l’activitat per la destrucció de la nau per mor de les flames, han comunicat a la quinzena de treballadors que hauran de recórrer al Fons de Garantia Salarial (FOGASA) per cobrar les quantitats pendents.
L’empresa va presentar un ERO d’extinció per força major, ja que la nau va quedar totalment destruïda.
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
Una dona ha mort i altres tres persones més, entre les quals dos policies, han hagut de ser atesos pel 061
La capitana del catamarà, de 53 anys, es troba en observació i presumiblement rebrà l'alta avui