L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
La cadena afirma que aposta per la promoció i venda de productes de les Illes
La empresa ha presentat la campanya de promoció de fruites de temporada.
77La cooperativa Eroski ha presentat aquest dimecres la campanya de promoció de fruites de temporada amb la realització d’una mostra de batuts a càrrec de la presentadora d’IB3 Televisió Victoria Maldi i la naturòpata i experta nutricional Virginia Quetglas.
Alfredo Herráez, director d’Eroski a Balears, ha explicat com treballa la cooperativa a les Illes per fer possible que les fruites i verdures dels camps locals arribin als supermercats en el menor temps possible des de la recol·lecció, conservant tot la seva frescor i propietats: “Els acords amb els nostres proveïdors locals, la nostra organització logística, la implicació dels nostres equips, així com l’exposició en les condicions més idònies dels productes frescos són les claus perquè tots els dies el nostre públic més proper compti amb les fruites i verdures més fresques de temporada, recentment recol·lectades i portades a les nostres tendes de proximitat en les millors condicions”, segons ha comentat. El acte ha reunit a proveïdors i productors locals, així com als representants institucionals, com Mateu Ginard, Director General d’Agricultura y Mateu Morro, del Govern de les Illes Balears.
De les dades més destacables sobre el consum de fruites locals, despunten els cítrics amb un consum superior a 1,6 milions de quilos, seguit de la síndria amb prop de 1,2 milions de quilos.
En quant als productes de km 0,00 que incrementen de forma significativa la seva venda, creixen en consum les prunes en més d’un 90%, les figues en el 98%, els caquis en el 60%, i les cireres en el 50%.
A aquest 2018, Eroski incorpora dues noves referències de maduixa mallorquina, a més dels 18 formats de fruita tallada llista per consumir que està tenint un èxit considerable, la qual cosa suposa, de nou, una ampliació de la gamma de productes autòctons Balears oferts per la cooperativa a les Illes.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues