Confisquen al polígon de Son Castelló de Palma més de 115.000 peces de joieria de luxe falsificades
Es tracta de la confiscació més gran de joieria falsificada realitzada mai per la Guàrdia Civil a les Balears
El creador, format en pintura i dibuix al natural, és conegut pel seu paper en l'activació de l'illa com a centre artístic en els anys 60 i 70
L’artista de Nova Jersey va arribar a Eivissa el 1958. Don Kunkel es trobava amb una illa en plena explosió artística i social amb el moviment hippy. El creador, format en pintura i dibuix al natural, és conegut pel seu paper en l’activació de l’illa com a centre artístic en els anys 60 i 70, juntament amb la seva parella, el galerista de Florida, Carl van der Voort.
L’artista va marxar a Connecticut a partir del 1989 tot i que mai va perdre els seus lligams amb l’illa d’Eivissa. Ara es pot veure l’exposició ‘Don Kunkel i el seu context’ al museu Es Baluard i ens aproxima a ell i els seus coetanis durant aquells anys. És l’inici d’agrupacions artístiques com el Col·lectiu Ibiza 59 o el grup Tago a Mallorca.
Precisament aquest dimarts a Es Baluard es projecta ‘Dream songs. El darrer somni d’un hippy d’Eivissa’, una coproducció d’IB3, que entrellaça les actuals vides de diversos hippys que arribaren a Eivissa als anys 70.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Es tracta de la confiscació més gran de joieria falsificada realitzada mai per la Guàrdia Civil a les Balears
Altres tres persones també han resultat ferides després de bolcar el cotxe en què viatjaven
Sota el lema "Sóller al límit" els convocants es queixen de la proliferació del lloguer turístic i l'excés de trànsit en temporada alta