Un cap de fibló provoca danys a Binissalem, Marratxí i a Can Valero de Palma
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes

Entre altres iniciatives, s'hi permetrà l'accés gratuït durant un any a tots els nascuts l'any 2004
El museu Es Baluard commemora el seu 20è aniversari en una setmana plena d’activitats. El museu palmesà ha organitzat actes de temàtica diversa a més de visites gratuïtes per tal d’obrir-se a la ciutadania. A més, el programa Tarifa 20 hi permetrà l’accés gratuït durant un any a tots els nascuts l’any 2004.
Espectacles com ‘Poi’, de la companyia Es Tro, que fusiona les arts del circ amb el popular joc de les baldufes, i ‘Temporal’, de la companyia Ploma, de dansa vertical sobre les parets d’Es Baluard seran dues de les activitats familiars que acompanyaran ambdues exposicions. La intenció és acostar-se al teixit cultural de l’illa.
‘En diàleg: Museu i Col·lecció’ és el títol de l’exposició en què Es Baluard exposarà 150 peces de les 800 que té la institució palmesana. Una intenció d’encarar-se cap al futur amb reptes clars. Els actes i activitats lúdiques començaran el 30 de gener fins al 4 de febrer.
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes