Palma presenta la programació de les festes de Sant Sebastià: consulta aquí els actes més destacats
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Efectius del cos, de la Policia Local i de la Guàrdia Civil encara es troben en el lloc vigilant que l'incendi no es reactivi
Els bombers han extingit aquest divendres sobre les 20.00 hores un incendi que ha tingut lloc en el Port d’Andratx en el qual s’han cremat cinc llanxes de petita envergadura i una persona ha resultat ferida.
Efectius del cos, de la Policia Local i de la Guàrdia Civil encara es troben en el lloc vigilant que l’incendi no es reactivi.
Les flames han començat a cremar sobre les 19.30 hores en una de les llanxes d’uns quatre o cinc metres que pertanyen a una empresa de lloguer d’embarcacions, han informat.
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
Aquest dijous s'ha presentat l'acte i s'ha fet un assaig general
L'assistència de gent ha estat tan multitudinària que algunes persones han hagut de quedar a fora