Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

Els Bombers han pogut sufocar les flames abans que s'estenguessin a la resta del local
Aquest dimecres dematí s’ha calcinat la bugaderia d’una perruqueria del Pla de na Tesa, a Marratxí. Sembla que un curtcircuit al quadre elèctric ha provocat el foc.
En arribar-hi els Bombers, han pogut sufocar les flames abans que s’estenguessin a la resta del local però ja havien calcinat del tot els aparells elèctrics i productes que hi tenien emmagatzemats. L’avís l’ha donat una veïnada passades les 8.00 hores en sentir una explosió i veure flames al pati posterior del local.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren
Una dona ha mort i altres tres persones més, entre les quals dos policies, han hagut de ser atesos pel 061