Un pare de Menorca per gestació subrogada reclama un document de viatge per la filla des de Kazakhstan
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
El Consell de Formentera guanya la partida als propietaris dels terrenys
100
El Tribunal Superior de Justícia ha confirmat el reconeixement del Campanet de la Savina com a Bé d’Interès Cultural. Desestima així el recurs presentat pels propietaris dels terrenys contra la decisió del Consell de Formentera.
Es Campament és un lloc històric que va ser un centre de reclusió després de la Guerra Civil i que l’administració vol reconèixer com espai per recuperar la Memòria Històrica. El magistrat del Tribunal Superior, però, crida l’atenció del Consell formenterenc en considerar que no ha fet les actuacions de manteniment i conservació.
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
Ha publicat un anunci a grups de compravenda de Facebook per desesperació pel funcionament del servei, però també per reivindicació
Es tracta d'un reflex de la influència púnica a l'illa que els investigadors demanen preservar i protegir de possibles despreniments