Mor una dona de 67 anys després de ser arrossegada per una barrumbada a Felanitx
La víctima hauria caigut mentre caminava pel carrer Bellpuig i hauria estat arrossegada per la força de l’aigua durant la tempesta
La reforma que s'hi va fer l'any 2009 continua sense satisfer molta gent que encara hi demana més zones verdes
Es Castell comença a recollir opinions per decidir com millorar la plaça de s’Esplanada. La reforma que s’hi va fer l’any 2009 continua sense satisfer molta gent que, avui en dia, encara hi demana més zones verdes. El procés participatiu que s’inicia ara amb diferents activitats, conclourà a l’octubre amb tres propostes de disseny, que després es duran a votació.
Es Castell vol obrir una nova etapa per a la plaça de s’Esplanada, i ho vol fer comptant amb l’opinió de la gent del poble. L’Ajuntament s’ha posat en mans d’un estudi d’arquitectura que ha començat a recollir les seves perspectives. La idea és convertir-la en un espai amable, sense oblidar cap col·lectiu.
Es tracta d’una plaça condicionada pel seu entorn militar… i que va canviar radicalment amb la reforma de l’any 2009. Més de 10 anys després, encara es troben a faltar la vida i la imatge que tenia abans. Ampliar les zones verdes i incorporar llocs amb ombra és la reivindicació principal entre els veïnats.
A partir d’aquestes idees, s’elaboraran tres dissenys… i després, serà la ciutadania qui escollirà com serà s’Esplanada del futur.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La víctima hauria caigut mentre caminava pel carrer Bellpuig i hauria estat arrossegada per la força de l’aigua durant la tempesta
149 incidències s’han produït a Mallorca, 59 de les quals a Palma; 77 dels incidents continuen oberts
Forma part dels actes de la Diada de Mallorca