Un vesí va analitzar l'aigua de l'aixeta i hi va trobar més nitrats dels que indiquen les proves oficials
157
SOM, el partit en l’oposició a l’Ajuntament des Castell, demana explicacions sobre el fet que a l’agost un veí els fes arribar una analítica de l’aigua de la seva aixeta que superava, en més d’un 50%, el màxim de nitrats permès. Des de l’equip de govern diuen que en breu rebran informes de l’operadora que gestiona la DES-NI-TRI-FICADORA del municipi, i llavors decidiran si és necessari fer-ne una auditoria. També exposen que les analítiques oficials són correctes i que es poden consultar al web municipal.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa
José Capó, s'Homo des Be, farà 89 visites i dos tocs de dol aquest Diumenge des Be