El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
És el primer centre de salut Menorca que ret homenatge a un metge de família
El Centre de Salut des Castell ha canviat avui de nom. Ara és la Unitat Bàsica de Salut des Castell – Doctor Mateu Seguí. Es converteix així en el primer centre de salut de Menorca que duu el nom d’un metge de família.
És un homenatge al doctor Mateu Seguí. Representants de l’Ajuntament, del Govern, vesins i familiars no s’han volgut perdre aquest moment tan emotiu.
El doctor Seguí, que va morir fa uns mesos a causa d’ELA, va dedicar més de 40 anys de la seva vida als vesins del poble. Va fer de la medicina la seva vocació i d’aquest centre de salut, la seva segona casa. Ara, el seu nom quedarà gravat per sempre en la història des Castell.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits