És el primer centre de salut Menorca que ret homenatge a un metge de família
El Centre de Salut des Castell ha canviat avui de nom. Ara és la Unitat Bàsica de Salut des Castell – Doctor Mateu Seguí. Es converteix així en el primer centre de salut de Menorca que duu el nom d’un metge de família.
És un homenatge al doctor Mateu Seguí. Representants de l’Ajuntament, del Govern, vesins i familiars no s’han volgut perdre aquest moment tan emotiu.
El doctor Seguí, que va morir fa uns mesos a causa d’ELA, va dedicar més de 40 anys de la seva vida als vesins del poble. Va fer de la medicina la seva vocació i d’aquest centre de salut, la seva segona casa. Ara, el seu nom quedarà gravat per sempre en la història des Castell.
Segons fonts oficials, es descarta que el cos trobat pels tripulants d'una embarcació estigui relacionat amb aquest cas i l'operatiu continua activat per cercar la dona