Un iot de 64 metres d’eslora encalla a una seca des Pujols, a Formentera
La propietat creu que no té danys estructurals i la vol extreure amb maniobres d'arrossegament

L'obra podria resoldre un problema històric al municipi: la contaminació de Cala Pedrera
Es Castell inverteix mig milió d’euros per millorar la xarxa de recollida d’aigües pluvials a la urbanització de Son Mercadal de Dalt. Posarà fi als problemes d’inundacions i evitarà que els plàstics arribin a la mar. L’obra, que està a punt de començar, podria resoldre un problema històric al municipi: la contaminació de Cala Pedrera.
La nova xarxa de recollida d’aigües pluvials de Son Mercadal de Dalt que serà una realitat abans de l’inici de la temporada turística, durà incorporats uns filtres per evitar que els plàstics arribin a la mar.
Les obres -que estan a punt de començar- podrien posar fi a un problema històric a es Castell: la contaminació de les aigües de Cala Pedrera.
Aquesta primera fase d’obres, que té un pressupost de mig milió d’euros, afectarà la meitat de la urbanització. Es completarà amb una segona actuació a la resta de carrers.
La propietat creu que no té danys estructurals i la vol extreure amb maniobres d'arrossegament
Segons assenyalen, la infraestructura condiciona el creixement d'un sector amb demanda, diuen, d'aquestes embarcacions recreatives de grans dimensions