Palma viu un Sant Jordi multitudinari amb llibres i roses com a protagonistes
Milers de persones umplen els carrers en una jornada festiva que supera previsions i deixa un balanç molt positiu per a llibreters i floristes
És una de les recomanacions que recull el Pla Mobilitat Urbana Sostenible que ja s’ha aprovat inicialment
130
Es Castell proposa que els turistes tinguin transport públic gratuït. És una de les recomanacions que recull el Pla Mobilitat Urbana Sostenible que ja s’ha aprovat inicialment i que té per objectiu aplicar mesures per pacificar la mobilitat del municipi i fer-la menys contaminant. Això passa per reduir l’ús del vehicle privat i, per aconseguir-ho, una de les iniciatives és que els visitants no paguin a l’hora de desplaçar-se amb transport públic, de manera que, si volen, no els calgui llogar un vehicle.
Una decisió que, en qualsevol cas, depèn del Consell Insular, que és qui en té les competència.La proposta és signar un conveni amb el sector turístic perquè sigui aquest qui bonifiqui els bitllets als turistes. La batlessa, Joana Escandell, explica que una vegada s’aprovi definitivament el pla es traslladarà la petició al Consell.
El document, que ara està en exposició pública, recull 36 mesures, algunes d’aplicació immediata. Entre aquestes hi ha que, a l’estiu, només els resident puguin aparcar al nucli urbà. També es pretén peatonalitzar la meitat de la plaça Esplana, habilitar taxis a demanda a les urbanitzacions i crear un carril bici que uneixi Maó- Es Castell i Sant Lluís.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Milers de persones umplen els carrers en una jornada festiva que supera previsions i deixa un balanç molt positiu per a llibreters i floristes
La competició torna amb 8.500 ciclistes i un ampli dispositiu de talls de trànsit a tota l’illa
Una diada de Sant Jordi ben plena de públic a Eivissa i a Formentera