Tots els centres educatius de Vila han suspès l’activitat lectiva com a conseqüència de la tempesta
El CEIP Can Misses ha estat un dels més afectats

Han incrementat un 60% la plantilla i han triplicat les hores d'atenció: han passat de 200 a 650 hores
Els dilluns, dimecres i divendres són dies especials per a n’Anita. Té 90 anys i viu tota sola, però no està sola. Li fan costat, l’ajuden amb la neteja i la higiene… però també li donen molt més. Na Rosa i na Gràcia són dues de les vuit treballadores familiars des Castell que atenen les persones majors.
Una feina invisible, dura i poc reconeguda. Es Castell ha reforçat el servei. Ha incrementat un 60% la plantilla, i han triplicat les hores d’atenció: han passat de 200 a 650 hores. Més temps amb cada usuari i menys llista d’espera.
Està preciosa…..Un bon servei per sa senyora.
El CEIP Can Misses ha estat un dels més afectats
Amb l'objectiu de protegir la seva salut mental, reben un curs per part d'una psicòloga d'emergències
S'espera que els altres 27 activistes espanyols de la flotilla arribin devers la mitjanit d'aquest dilluns a dimarts
La Guàrdia Civil espera els resultats de l'autòpsia, que determinarà si la víctima ha mort de manera natural o si es tracta d'un assassinat