Un home ha mort en caure una roca damunt casa seva a cala Sant Esteve, as Castell
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
La decisió avantposa la seguretat i salut de les persones com un bé irrenunciable, però sense perdre l'estima cap a la festa
Primer va ser Sant Joan a Ciutadella, després Sant Martí al Mercadal, i ara li ha tocat a Sant Jaume. Es Castell també suspèn les seves festes amb cavalls. Així ho varen acordar aquest dijous vespre conjuntament el consistori, la Policia Local i la Junta de Caixers, amb l’objectiu d’evitar aglomeracions.
La decisió avantposa la seguretat i salut de les persones com un bé irrenunciable, però sense perdre l’estima cap a la festa. Per açò, l’Ajuntament intentarà organitzar activitats alternatives que siguin compatibles amb la situació actual i demana als veïnats que ho entenguin.
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
IB3 Televisió emet un documental sobre aquest assumpte, una experiència que tothom recorda a Mallorca
Les fulles queden picades i s'umplen de petits forats causats per aquest insecte
Les grans dimensions del roc, d'uns 5 metres de diàmetre i un pes aproximat de 7 tones, han dificultat les feines, que han durat més de 10 hores