societat
Es Castell aplicarà canvis de circulació a partir de dilluns per deixar la Plaça de l’Esplanada només per a vianants durant els capvespres. Es tracta d’un pla pilot que durarà tot l’estiu i, si funciona bé, servirà per eliminar-hi per sempre els vehicles a motor. És la segona plaça urbana més gran de Menorca i als capvespres s’omple de gent, sobretot de fillets que hi juguen per les diferents àrees. Coincidint amb la reobertura del parc infantil demà, l’Ajuntament ha decidit provar d’eliminar-hi el trànsit rodat.
Al carrer hi ha opinions de tot color. Els ciutadans contraris a la proposta creuen que les grans dimensions de la plaça ja ofereixen prou espai per a tothom.
D’altra banda, els comerciants en sortiran beneficiats perquè creuen que la seva clientela hi passejarà amb més tranquil·litat. El tancament al trànsit es durà a terme amb barreres i senyals verticals provisionals de 17:00 a 23:00 entre setmana i les 24 hores del cap de setmana.
Cercador |
El Servei de Salut confirma que es van reenviar missatges SMS adreçats al personal de primera línia a persones que...
Carlos Gómez ho ha dit en una entrevista al programa Al Dia d'IB3 Ràdio
Hi assistiren 15 persones, que posteriorment haurien encomanat el virus a companys de feina.
El Col·legi explica que aquests mesos de pandèmia ha crescut molt el nombre de contractacions, però no ho ha fet...