Mor un ciclista a la carretera d’Inca, arran de l’impacte amb un cotxe
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
També han modificat les ordenances per afavorir la rotació d'usuaris a aquests pisos
Els pisos d’emergència social es destinen a casos de necessitat extrema per pèrdua de l’habitatge. L’Ajuntament actualment disposa de 7 places que estan ocupades i ha hagut de rebutjar algunes peticions de famílies amb necessitats.
Ara l’IBAVI cedirà un nou pis per a aquests usos que donarà cabuda a una nova família amb tres places addicionals, però no serà suficient. És per això que l’Ajuntament també ha actualitzat les ordenances per millorar la rotació.
Amb la nova ordenança el temps límit per fer ús del pis serà de 6 mesos, prorrogables a 6 mesos més, i els usuaris hauran d’estar cercant activament feina i habitatge.
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada