110 l/m² a Mortitx i 78 l/m² a Santanyí, els registres més destacats de les tempestes d’aquest dijous
Les pluges que han afectat aquesta matinada les Balears han deixat valors acumulats importants de precipitació
Lloret de Vistalegre acull centenars de persones per celebrar una tradició de quaranta-dos anys al voltant de les figues
La Festa des Sequer va començar quan els veïnats del poble i els figueralers joves anaren a cercar tots plegats des de la plaça els figueralers majors a casa seva. Xeremiers, balladors i gegants, tots junts pujaren cap a la plaça i tallaren una cinta per inaugurar l’exposició de les figues al convent.
Una mostra en què s’exposaren més de setanta varietats de figues. Els veïnats i visitants varen poder tastar les diferents opcions que es presentaven. A més, els venedors de les paradetes gastronòmiques oferiren als visitants una manera creativa de cuinar amb figues.
La festa acabà amb el dècim festival de ball i música tradicional, en què va actuar el grup Aires d’Andratx. Gent del poble, visitants i estrangers varen acudir a una Festa des Sequer que, com cada any, no deixà indiferent a ningú.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Les pluges que han afectat aquesta matinada les Balears han deixat valors acumulats importants de precipitació
A la resta de l'illa és groc, manco al nord que no hi ha cap avís
Cort ha informat que el parc de la Ribera i el de Can Terrers romanen tancats des de les 13.00 hores, mentre que el parc de Bellver tancarà a partir de les 21.00 hores