Els caçadors volen saber per què moriren els seus cans al vaixell
Ara per ara, no duran a terme accions legals
Hi ha més de 4.000 voluntaris a la Creu Roja, però d'aquests, només 900 tenen menys de 30 anys
L’edat mitjana de persones que donen sang o que són voluntàries a la Creu Roja és, de cada vegada, més alta. Són pocs els joves que estan implicats de manera activa en aquestes causes altruistes.
El Banc de Sang i la Creu Roja fan una crida al jovent. Han detectat que la seva participació és, de cada vegada, més baixa. Avui, la mitjana d’edat d’un donant de sang és de 44 anys. Fa una dècada, però, era de 36. Per això, recorden que donant una vegada, es pot salvar la vida a tres persones.
No són els únics que es troben amb aquesta mancança. A la Creu Roja també els fan falta voluntaris joves. Consideren necessària la implicació del jovent.
En aquests moments, hi ha més de 4.000 voluntaris a la Creu Roja. D’aquests, però, només 900 tenen menys de 30 anys… dels quals tan sols el 30% registren hores actives.
Ara per ara, no duran a terme accions legals
L'Aemet ha activat, entre les 08.00h i les 11.00h, l'avís taronja a la Tramuntana, est i sud de Mallorca; ara només està activat l'avís groc a Menorca
Ha estat una col·lisió posterior en marxa al quilòmetre 26 de la carretera vella de Sineu
En un informe recomana cercar alternatives i el Ministeri apunta a una solució en superfície