Detenguda per matar una familiar a un domicili de Pere Garau
La víctima, de devers 70 anys, ha estat trobada morta a una casa
Els usuaris que ja s'han atracat a vacunar-se afirmen que és una qüestió de consciència i respecte
Al Centre de salut 8 d’Agost de Vila s’han començat a posar les vacunes de la grip. Els professionals esperen que enguany, i sobretot la població de risc, se la posi. Expliquen que, havent sol·licitat cita prèvia, s’atorguen visites cada 10 minuts, en les quals també es recupera el contacte amb el pacient.
La campanya de vacunació conclourà dia 4 de desembre, enguany les Pitiüses compten amb gairebé 20.000 dosis. Els usuaris que ja s’han atracat a vacunar-se afirmen que és una qüestió de consciència i respecte.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La víctima, de devers 70 anys, ha estat trobada morta a una casa
Els investigadors situen la casa de l'expresident del Govern espanyol com un nucli on es planificaven i dirigien les instruccions de més sensibilitat de la presumpta xarxa
Rodada en la seva major part a l'illa, el director, David Ilundain, confia que el públic quedi atrapat per aquest thriller que mescla cinema social i quinqui