Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

A les illes hi ha unes 250.000 persones en situació de pobresa
Aquest dijous, 17 d’octubre, és el Dia Internacional per a l’Erradicació de la Pobresa, i a Palma la commemoració s’ha fet a la plaça de Cort.
La jornada la convoca la Xarxa per a la Inclusió Social de les Illes Balears i ho commemoren en aquesta jornada amb la lectura d’un manifest a càrrec de la directora de continguts informatius d’IB3, Sílvia Pol. En aquest manifest denuncien que encara hi ha molta gent en situació de pobresa, que s’ha estancat aquesta xifra.
Són uns 250.000 a totes les illes, tot i la recuperació econòmica. Reivindiquen la feina de totes les entitats i els voluntaris que fan feina amb aquesta gent en situació de pobresa i exigeixen més polítiques valentes perquè no sigui necessari tornar a celebrar aquest dia.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
La dona, de 27 anys, hauria perdut una falange del dit gros i es troba ingressada al Mateu Orfila
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren